BlizzCon 2019: як це було

One comment

1-3 листопада відбулася традиційна конвенція компанії Blizzard – BlizzCon 2019. Цьогорічна подія була особливо очікуваною фанатами, оскільки напередодні компанія вперше за багато років відмовилася брати участь у Gamescom, де вона часто робила багато гучних заяв про свої плани, і прихильники вже зачекалися на яскраві презентації, зустрічі з розробниками, косплей та новини про улюблені проекти. З іншого боку, за останній рік студія вляпалася у багатенько різних скандалів, тому у багатьох були перестороги, що і BlizzCon не мине безхмарно. Як і минулого року, про найяскравіші події конвенції вам розповім я, Архімаг Марта.

Вибачення… чи ні?

Цьогорічну конвенцію вперше відкрив Дж. Аллен Брек (J. Allen Brack), який займає позицію генерального директора Blizzard з минулого року. Свою промову він розпочав із вибачення за недавній інцидент на турнірі з Hearthstone, однієї з ігор компанії, коли переможця змагання позбавили його титулу та призів після того, як він виголосив у прямому ефірі гасло на підтримку Гонг-Конгу. Початок вибачення вселяв оптимізм, однак, більшість фанатів залишилися невдоволеними, адже Брек не назвав ані імен учасників інциденту, ані його причини, а за його словами не було жодних дій компанії, які б свідчили про її бажання справді “понести відповідальність”. Початок задав тон решті промови, і СЕО на сцені протягом усього свого виступу не виглядав комфортно.

Традиційно, на BlizzCon відбулися презентації до всіх великих франшиз компанії, хоча StarCraft II i Heroes of the Storm часу було приділено мало, оскільки великі новини про них компанія озвучила за кілька тижнів до конвенції. Натомість відвідувачів і власників віртуальних квитків побалували бетою Warcraft ІІІ: Reforged і тізером до одного з найбільш іконічних боїв гри. Також програма містила конкурси талантів, панелі з творцями ігор і заключний концерт.

Diablo: хвала Ліліт!

Після проваленої з тріском презентації мобільної гри Diablo: Immortal на BlizzCon 2018, багато фанатів уже не чекали нічого хорошого для франшизи. Проте цього року компанія їх не розчарувала й оголосила про розробку нового, дааааавно очікуваного Diablo IV для ПК і консолей. Головним босом цієї версії стала Ліліт (Lilith), Дочка Ненависті, королева сукубів, а також донька одного вже (чи поки що) переможеного антагоніста – демона Мефісто (Mephisto).

Гравці отримали не лише понад 9 хвилин кінематику та кілька ігроладних роликів, а й Ліліт у вигляді основної статуї конвенції й у розкішному косплеї, замовленому компанією спеціально на честь оголошення про вихід гри.

Diablo-Blizzard-фэндомы-Diablo-IV-5533113
Статуя Ліліт – головна прикраса події від компанії

Ліліт – доволі яскрава кандидатка на роль Великого Зла для франшизи. Саме вона разом зі своїм коханим, архангелом Інаріусом (Inarius), створили Прихисток (Sanctuary) – смертний світ серії, щоб уникнути в ньому покарання за свою заборонену любов і жити подалі від вічного конфлікту своїх царств. Пізніше пара стала батьками nephalem – пращурів людей, які мали потенціал стати могутнішими і за ангелів, і за демонів. Ще пізніше перспектива захопити інші виміри видалася надто спокусливою, тому Ліліт почала вирізати послідовників свого коханця, який був проти. Інаріус з горя вигнав її з Прихистку, а заодно трохи урізав силу своїх нащадків (трохи безуспішно, але він старався).

diablo-iv-inarius-and-lilith-hero
Щаслива молода сім’я під прискіпливими поглядами заздрісних родичів

У Blizzard сказали, що їм цікаво досліджувати особистість Ліліт як антагоністки, оскільки, на відміну від попередніх на 100% демонічних фінальних босів, вона – мати людського роду, яка здатна любити, піклуватися, а також знає про почуття, слабкості та бажання своїх дітей. Розробники також відійшли від спокусливого, відверто сексуалізованого образу королеви сукубів з Diablo II та надали Ліліт більш серйозного вигляду, достойного Великого Зла. Зустрітися з нею ми зможемо ще не скоро, найоптимістичніші прогнози – 2021 рік.

lillith-blizzcon-2019-cosplay-photo-2-х2
Офіційний косплей Ліліт захоплює подих

World of Warcraft: зрештою, смерть оволодіває нами всіма

Не менш очікуваним було представлення наступного розширення World of Warcraft, якому цього року виповнюється 15 років, а всій франшизі Warcraft – 25. Презентацію дещо зіпсував той факт, що назву розширення та деякі з його концепт-артів “злили” кілька місяців тому. При чому це було зроблено самими працівниками Blizzard. Але, все ж таки, сюжетного повороту у вступному кінематику Shadowlands мало хто очікував.

Сильвана Вітрогін (Sylvanas Windrunner) нарешті відкрила свій план з часів Cataclysm і що саме вона мала на увазі, коли хотіла, щоб усі існували мирно разом… мертвими. Тому тепер ми, герої Азерот, подорожуємо у вимір самої смерті – таємничі Тінеземлі, де наша банші умудрилася укласти якісь союзи, зламати двигун смерті та накачати свого покровителя тисячами душ, що дало їй силу з такою легкістю розчавити Короля-Ліча Больвара (Bolvar Fordragon). Падіння з Крижаного Трону подарувало Больвару шанс НАРЕШТІ ЩОСЬ ЗРОБИТИ, й у світ смерті ми йдемо з його допомогою.

883644
Ревендрет – перша воістину готично-вампірська зона WoW

У цілому, виявилося, що смерть виглядає досить нічогенько, тому, мабуть, ми з таким ентузіазмом будемо їй допомагати. Гравцям запропонують вибрати одну з чотирьох фракцій правителів царства смерті – Ковенантів – якій вони допомагатимуть і від якої значною мірою залежатиме наратив розширення гри.

Розробники також пообіцяли зміни до класів, різні типи соло та групового контенту, включно з “безкінечним підземеллям”, косметичні зміни до вигляду персонажів і важливу роль для Тіранди (Tyrande Whisperwind), яку очікую особисто я. А ще з наступного розширення ми всі скочуємося зі 120 рівня на 50 в рамках переробки системи левелінгу для WoW. Більшість гравців дуже позитивно сприйняли інформацію про зміни в ігроладі у “Тінеземлях”, оскільки є надія, що компанія хоча б намагається вирішити наші ігрові проблеми.

883633
Якщо ви завжди хотіли бути трохи паладином, але граєте чорнокнижником – вам до Бастіону

Уперше за довгий час фанати Альянсу на конвенції були голоснішими, хоча мрії всіх нічних ельфів не справдилися, і Сильвана так і не стала босом у Battle for Azeroth. Але ми не втрачаємо надії колись її вбити. Щоправда, компанія поки що не каже нам, коли, і, взагалі, до цього треба ще прибити Н’Зота (N`Zoth) у патчі 8.3, який вийде у січні 2020.

Раз Overwatch, два Overwatch

“Злитою” була й інформація про нову версію Overwatch, яку просто назвали Overwatch 2. Основний фокус цього радше розширення, ніж нової гри – PvE контент для кооперації гравців. Також розробники оновили вигляд багатьох персонажів і покращили ігровий двигун шутера. Як би смішно це не звучало, дату для Overwatch 2 Blizzard теж не назвала.

Hearthstone: як приручити дракона

Гру Hearthstone вирішили не вирізняти з-поміж інших і також не повідомили дату виходу наступного розширення Descend of Dragons. Але вже відомо, що в нас будуть дракони! Після того, як гравці провтикали улюблене місто Blizzard Даларан (Dalaran), настав час повернути його за допомогою цієї могутньої раси. Найважливіші новинки розширення включають нову здібність карт “Invoke” та новий тип контенту – групові поля бою для кількох гравців.

Також фінал турніру Hearthstone уперше в історії гри виграла дівчина – Ксяоменг  “VKLiooon” Лі (Xiaomeng Li) з Китаю. Своєю перемогою вона сподівається надихнути інших дівчат-геймерів реалізовувати їхні мрії про кар’єру в кіберспорті.

EIZ55MgXUAAUV_X
VKLiooon – переможниця турніру Hearthstone 2019

І на десерт

Про косплей та інші конкурси талантів Ігровимір ще розповість у майбутньому матеріалі, але варто показати костюм переможниці – версію Diablo-Leah французької косплеєрки Cinderys. Дівчина вже давно відома своїми костюмами зі всесвітів Blizzard, а особисто я минулого року вболівала за неї на Gamescom. Дизайн свого костюму вона розробила сама.

EIZxp54XsAEKmB1
Можна розглядати її годинами та все одно помічати нові деталі

Після успішного виступу Лори Бейлі (Laura Bailey) на минулому BlizzCon і виконання нею пісні “Донька моря” наживо панель голосових акторів вирішила піти ще далі та розіграти два кінематики прямо на сцені. Звичайно, все це було без костюмів і спецефектів, але голоси й емоції акторів зробили свою справу. Можна обожнювати чи ненавидіти Сильвану, але неможливо не любити Патті Маттісон (Patty Mattison), яка її озвучує і якій навіть спецефекти не потрібні, щоб кричати, як Королева-Банші (вам на 4:40, якщо ви одразу хочете це почути).

На завершення огляду BlizzCon 2019 пропонуємо вам ролик на честь 25 років існування Warcraft. Можливо, він не зовсім підсумовує конвенцію, але велика її частина була присвячена саме цій серії, яка і після чверті століття має своїх вірних прихильників і не в останню чергу принесла Blizzard ту популярність, якою компанія попри скандали останнього часу насолоджується досі.

—-

Офіційний сайт BlizzCon 2019

Допомога з перекладом імен і назв – проект “Коло вогнища”

1 comments on “BlizzCon 2019: як це було”

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s