Syberia 4 – бути!

Коментарів немає

На офіційному сайті Microïds з’явився анонс нової частини легендарної серії квестів Syberia! Яка пригода нас очікує на цей раз, i що обіцяють розробники? Розказую.

Новий епізод нетлінної класики матиме назву Syberia: The World Before (до речі, перша частина серії, що має підназву замість порядкового номера) і продовжуватиме історію сміливої Кейт Уокер. Гра занурить нас у складне розслідування, яке, за словами Microïds, тягтиметься через континенти і буде тісно пов’язане з трагедіями та смутами двадцятого сторіччя. Останнє – досить цікава деталь, адже попередні частини серії практично ніяк не торкалися подій реального світу; часом реферували до них, переосмислювали, гіперболізували, але загалом ми ніби поринали у зовсім інший світ. Можливо, мається на увазі соціальний аспект? Що ж, відповідь взнаємо згодом.

Розробники також обіцяють, що продовження зберігатиме неповторну атмосферу минулих ігор, а сюжет буде повний загадковості, поетичності та емоцій. Нас знову очікують автоматони, цікаві загадки, екстравагантні персонажі та іще більше незвичайних механізмів. Ну і, звичайно, усе це – в оригінальному художньому стилі Бенуа Сокаля – ідейного батька та арт-директора Syberia, – яким неможливо не захоплюватися.

Перший промо-арт Syberia: The World Before

Згадка в анонсі казкових, таємничих та засніжених краєвидів, а також невеликий промо-арт дають зрозуміти, що нам іще доведеться побігати по морозних льодяних місцинах, проте, здається, не лише по них. До речі, промо-арт вказує й на те, що, Кейт знову буде мати компаньйона, який розділить з нею весь або частину шляху. Хто буде цим супутником – можна лише здогадуватись (маю припущення, але це буде спойлером фіналу третьої частини). Певно, розробникам сподобалась ідея давати можливість гравцям відігравати якісь епізоди іншими, окрім Кейт, персонажами (як я писала в огляді Syberia 3, прийом цей був використаний досить влучно), тож логічно очікувати продовження даної тенденції і в The World Before.

Наприкінці, віце-президент Microïds Еліот Грасіано і арт-директор Бенуа Сокаль поділились словами радості з приводу сумісного продовження роботи над серією, а також можливості ближче познайомити гравців із Кейт та світом Syberia. Запевняють, що нас знову очікує неймовірна історія.

Еліот Грасіано (ліворуч) та Бенуа Сокаль (праворуч)

Звичайно, я сподіваюсь, що Microïds добре усвідомили проблеми попередньої гри та не допустять повторення їх у наступній, адже попри гарний сюжет, атмосферу та цікаві загадки, значні технічні недоліки добряче ускладнили ігровий процес, чим відвернули та розчарували багатьох гравців (але не мене! Ну, добре, можливо, трішечки засмутили).

Як зазначають на сайті Microïds, розробка четвертої частини триває уже 18 місяців, тобто почалась вона майже через рік з моменту виходу третьої Syberia (як швидко плине час!). А от коли вона буде завершена на поки залишається загадкою, розгадку якої особисто я буду з нетерпінням очікувати.

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s