Як гра про Джона Уіка може змінити індустрію

Коментарів немає

Кожному гравцеві відомо, що ігри за кінофраншизами або погані, або посередні. Це стається через низку факторів:

  • кіностудії не знаються на геймдизайні і не можуть обрати гідну студію;
  • гідна студія зайнята своїми проектами і хоче мати власні права на франшизу, відтак ігри за франшизами часто роблять дуже посередні студії, у яких не дуже добре з фінансами та ідеями;
  • іменитих акторів доводиться замінювати на когось простішого, бо гра під кіно, зазвичай, має невеличкий бюджет;
  • цикл виробництва фільму у франшизі значно менший, ніж цикл розробки якісної гри з нуля..

Але зараз відбувається щось зовсім інакше. Те, що може змінити ринок. 

Гру за популярною серією бойовиків “Джон Уік” (John Wick) доручили Bithell Games. Відомі за Thomas Was Alone, Volume і Subsurface Circular та Quarantine Circular, вони заявили про себе як про винахідливу інді-студію, що може зробити хорошу гру і чудову історію. До того ж вони нестандартно мислять.

Це нестандартне мислення створило можливість. Майк Бітелл, засновник студії та геймдизайнер, пішов у кіно з продюсером Good Shepherd. На Джона Уіка. І після кіно продюсер запитав, як би Майк робив гру за Джоном Уіком. 

JW1.jpg
Ранній скріншот планування у грі John Wick Hex

Майк Бітелл тоді зрозумів, що зробити Джона Уіка шутером буде нудно і ви не почуватиметесь Джоном Уіком. Придивіться, Баба Яга думає значно швидше за своїх супротивників і готується краще. Шутер буде найочевиднішим і найнуднішим жанром, який не передасть цих моментів.

Коли Бітелл завершив тираду про невдалість простого шутера для цієї гри, продюсер сказав, що Lionsgate зараз шукають розробника, який зробить щось дивне і цікаве. І згодом вони знайшли його у Bithell Games.

Нині відомо, що John Wick Hex буде тактичним симулятором перестрілок з мордобоєм, трошки схожий на головоломку, де гравцю доведеться прораховувати кроки Джона Уіка наперед, після чого головний герой їх віртуозно втілюватиме в життя за частки секунди. Поки що ранувато давати оцінки, але імовірно, це буде щось подібне до SUPER HOT, тільки покрокове.

Коротше, якщо ця гра вийде чудовою, а, знаючи історію студії, це дуже можливо, зміниться уся ігрова індустрія. Як?

  • великі кіностудії зрозуміють, що доручити гру інді може бути цікаво, і вдала гра може бути хорошою ставкою у житті франшизи;
  • ігри за франшизами стануть сміливішими, цікавішими за концепцією;
  • інді розробники зможуть розширити власні студії і заробити на престижних замовленнях;
  • більше ігор і більше кращих ігор за франшизами.

Отже, дуже можливо, що ми на порозі великої хвилі/бульбашки в геймдеві.

JWH1.png
Джон Уік може кого завгодно взяти за горло або вбити трьох людей олівцем

Не забудемо і про Epic Games Store, на якому John Wick Hex виходить на ПК. Міцні ексклюзиви допоможуть Epic Games Store вирости, що вигідно і масі ігрових студій, Bithell Games у тому ж числі.

Авжеж, є варіант, що гра, профінансована Lionsgate та Epic Games Store буде сприйнята як чудовий збіг, а не навмисний успіх від співпраці. Як екзотичний одноразовий проект. Але давайте сподіватися.

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s