Найочікуваніші ігри 2019

2 коментарів

2019-ий рік обіцяє бути насиченим цікавими проектами незалежних студій. Окрім того, він принесе кілька сиквелів популярних ігрових серій і – ми дуууже сподіваємося – нарешті, подарує всім нам остаточні релізи парочки затягнутих “довгобудів”. У даному тексті автори клубу “Ігровимір” діляться з усіма нашими гостями переліком найцікавіших ігрових обіцянок прийдешнього року.

Короткий список усього, що тут є:

  • Afterparty
  • Atomic Heart
  • Biomutant
  • Concrete Genie
  • Cyberpunk 2077
  • Death Stranding
  • Devil May Cry 5
  • Disco Elysium
  • Dreams
  • Erika
  • Imperator: Rome
  • In the Valley of Gods
  • Metro Exodus
  • Mosaic
  • Mount & Blade II: Bannerlord
  • The Occupation
  • Overland
  • Мор.Утопия/Pathologic
  • Phoenix Point
  • Psychonauts 2
  • Re-Legion
  • Sekiro: Shadows Die Twice
  • The Sinking City
  • Sky
  • Tropico 6
  • Total War: Three Kingdoms
  • Wattam

Далі ігри розташовані від тих, дати яких найбільш залізно відомі і найближчі до початку року, до тих, які мають найменш чітко визначений час релізу.

ПРОДОВЖЕННЯ КУЛЬТОВИХ СЕРІЙ

Розпочнімо з ігрових серій, на які чекають сотні тисяч (якщо не мільйони) гравців по всьому світу. Вони всі різні, але вони далеко не лише у нашому топі найочікуваніших.

Tropico 6 (25 січня 2019)

Tropico 6.jpg

Канцлер ПДВ

Серія Tropico повертається, включивши в себе усі найкращі здобутки попередніх частин, а також нові можливості, як-то спорудження мостів та будівництво (крадених) історичних пам’яток. У грі з’являться нові групи інтересів – капіталісти, зокрема, нині будуть поділені на більш класичних промисловців та більш маніпулятивних фінансистів. Але, звичайно, люди грають в цю гру передовсім через її гумор і запальні карибські мотиви. Вже в січні ми дізнаємося про нові пригоди бананового диктатора Ель Презіденте.

При цьому варто зазначити, що в нашу епоху політична сатира конкурує вже із самою реальністю. Ексцентричний колишній телеведучий став президентом найпотужнішої держави на планеті, президент Росії поводить себе, як стереотипний антагоніст з історій про Джеймса Бонда, а главою української держави може стати комік. Реальну стрічку новин уже важко переплюнути гумористичним програмам, фільмам та іграм. Побачимо, чим Tropico розважить нас цього разу.


Total War: Three Kingdoms (7 березня 2019)

Three Kingdoms

Тортик Олег

Цього року непосидючі Creative Assembly переносять нас у Китай, та ще й у одну з найцікавіших сторінок його історії – часи так званої “Тридержавності”. В цей період три могутніх військових лідери розділили країну на частини і грали у свій своєрідний варіант шахової партії, в якій клітинками були міста і провінції, а фігурами – армії і флоти. А переможець, як заведено, повинен бути лише один.

Якщо ви бачили фільм “Битва біля Червоної скелі” (“Red cliff’ або ж “Chibi”) – ви вже знаєте, які зміни до стандартної формули Total War чекають на нас у березні. Чому я згадав про цей фільм? По-перше, він чудово відтворює важливі події того відрізку, а персонажі у ньому неначе з мармуру вирізьблені. По-друге, я готовий посперечатися на посох Архімага Марти, що розробники теж його дивилися.

Чому? Перегляньте лишень трейлер:

Ось ці легендарні генерали, кожен з яких – якісно відтворена відома постать, і ось вони хоробро скачуть на конях без охорони, розмахуючи списами і надихаючи війська власним прикладом? Це ж просто один стиль. А потім дуель, дуель! Яка з’явилася раптово, нізвідки, і ось за всіма канонами жанру два майстри війська і меча зійшлися на пустій площі один на один, характер проти характеру, особистість проти особистості!

Це одна з ознак китайського епосу. Серйозно, просто подивіться вищезгаданий фільм. А потім, як і я, з нетерпінням чекайте на подорож у самий центр прекрасної у своїй жорстокості громадянської війни. Особисто в мене вже руки сверблять обрати сторону геніально-розумного стратега Цао Цао, якого зазвичай прийнято зображати негативним персонажем “Тридержавності”. Подумаєш, він полюбляв носити чорне, був грізним і безжалісним тираном. І що? Династія Вей отримає з моїх рук вічну владу. І у Піднебесній запанує мир, навіть якщо нам з ним доведеться насадити голови всіх незгодних на палі.


Devil May Cry 5 (8 березня 2019)

null

Архімаг Марта

Якщо у вас є різке бажання відвести душу та вбити всіх навколо – шутери, звісно, варіант, але ніщо так не заспокоює нерви, як вирізання кількох сотень демонів величееееееееееезним мечем. Особливо, якщо це робити, як Данте.

Capcom нарешті здалися під навалою скиглення від розчарованих життям фанатів і повернулися до автентичного образу відомого мисливця на демонів й іншої нечисті. Вже у березні наступного року на нас чекає продовження серії DMC з улюбленим тріо Данте, Тріш і Леді, завжди опечаленим Неро, а також кількома новими героями. Цього разу вони полюватимуть у місті Червона Могила, що цілком відповідає попереднім традиціям назв у франшизі.

Розробники й надалі вірні концепції різанини зі стилем, тому в новій частині залишаються оцінки стильності шматування ворогів з використанням різних прийомів, ухиляння та комбінацій ударів і стрілянини. Нам обіцяють нову зброю та демонські здібності Данте та Неро і можливість їх удосконалювати через збирання Червоних Сфер, як у старі добрі часи. Чого лише вартує шанс відлупашити всіх власним мотоциклом! Усе це під добірну важку музику й іронічні коментарі протагоністів.

Певний скепсис викликають оновлені дизайни головних персонажів, але, в цілому, графіка виглядає розкішно й обіцяє швидкий і плавний бій. Враження дещо затінене імовірністю того, що у новій частині будуть мікротранзакції, однак, поки що схоже, що вони не надто впливатимуть на полегшення проходження гри.


Metro Exodus (22 лютого 2019)

null

Канцлер ПДВ

Українська студія A4 майже завершила роботу над продовженням популярного шутера про зруйновану ядерною війною Москву. Тільки цього разу головні герої вийдуть із сумнозвісного московського метро і навіть покинуть руїни російської столиці, відправившись на потязі у далеку подорож.

Цікаво подивитися, наскільки гра зможе залишитися вірною своєму корінню. Чи перетвориться Metro без, власне, метро, на пострадянську версію Фалауту? Чи стане гра надто схожою на STALKER? На ці запитання ми дізнаємося відповіді, коли гра вийде. Чекати залишилося не так багато.


Sekiro: Shadows Die Twice (22 березня 2019)

null

Канцлер ПДВ

Нове творіння від From Software, звичайно, усіма розглядатиметься передовсім у контексті Dark Souls та Bloodborne. Однак казати, що це ті самі “темні душі”, лишень упаковані в автентичну японську обгортку, було би надто поспішним.

З одного боку, ми знову бачимо багато “самоцитувань”. Ігролад значною мірою будуватиметься на двобоях з босами, герой використовуватиме зброю з кількома режимами, смерть буде радше елементом навчання, а не ознакою провалу, вороги з часом ставатимуть дедалі менш людиноподібними і щоразу більш демонічними, сюжет явно стосуватиметься якихось проклять, накладених на цілі країни. З іншого боку, в трейлері ми бачимо стрибкові секції та елементи хованок, і це, все ж таки, Японія, а не Західна Європа. І звісно, сам по собі факт, що цю гру роблять From Software та Activision робить її вартою уваги.


БАГАТООБІЦЯЮЧІ НОВИНКИ

В наступному блоці – ігри, які не є продовженнями великих франшиз, однак більшість ігор подальшого переліку – творіння знаних і досвідчених та невеликих, але амбітних студій.

Imperator: Rome (початок 2019)

null

Архімаг Марта

Paradox Interactive продовжує експериментувати з гранд-стратегіями на теренах Європи. Цього разу їхнє нове творіння перенесе нас у часи Римської імперії. Розробники обіцяють найбільш детальні карти з усіх, які вони будь-коли робили, з територіями від Геркулесових стовпів до Індії.

Як і в інших гранд-стратегіях студії, гравці зможу повправлятись у витонченій дипломатії, формуванні компетентного правління, політиці розвитку свого регіону, а також уміннях набувати союзників і розбивати ворогів. Точної дати випуску гри ще немає, проте гру очікують уже на початку наступного року.


The Occupation (5 лютого 2019)

null

Канцлер ПДВ

У деяких іграх немає місій/рівнів/світів/регіонів – їхні локації обмежені невеликим набором приміщень. Події таких ігор не розгортаються під час 100-годинних кампаній. Тут все зводиться до кількох годин чи десятків хвилин. Однак впродовж цього нетривалого відтинку часу у всіх куточках ігрового світу події розвиваються самі по собі – ніхто на гравця не чекає, як не чекає на нього і час.

Гра The Occupation пропонує вам зануритися у політично напружений кінець 80-их в Англії, де як репортер ви матимете обмаль часу, щоби провести розслідування. Від його результатів залежатиме, чи вдасться вам запобігти встановленню диктатури. Побачимо, наскільки розробники справляться із реалізацією тиску часу, однак у них є всі шанси створити справді цікавий детектив.


The Sinking City (21 березня 2019 року)

null

Капітан Таня

Цей реліз мене зацікавив кількома речами: по-перше, це детективний action-adventure, а по-друге, випускається українською студією Frogwares, відомою, насамперед, серією ігор-квестів про Шерлока Холмса.

Гра переносить нас майже на сто років у минуле, у вигадане американське містечко Окмонт, що страждає від постійних паводків. Здається, якісь надприродні сили захопили цю місцину, а з місцевими жителями явно щось не так. Нам, разом із детективом Чарльзом Рідом необхідно розібратися, у чому справа.

Відкритий світ, створений на основі творів Говарда Лавкрафта, напружена атмосфера, розслідування, загадки і навіть екшн – має бути цікаво. Сподіваюсь, однак, що гра The Sinking City буде якісно відрізнятись від недавнього Call of Ctulhu (перші концепти і напрацювання якого були зроблені саме Frogwares, проте пізніше їх видавець передав розробку іншій студії), адже обидві гри посилаються на творчість Лавкрафта, відбуваються в той самий період часу, в схожій локації та й головний герой в обох випадках – приватний детектив. Що ж, побачимо 21 березня 2019 року.


Wattam (перший квартал 2019)

Wattam.png

Ксеноморф Даніїл

Нова гра від творців Katamari Damacy та Journey, Wattam у розробці вже 5 років. Фізична пісочниця з купою персонажів про тримання за руки, побудову веж з купи гравців і вибухання. Ідея гри – відтворити процес дитячих ігор у пісочниці. За словами директора студії, діти в пісочниці беруть будь-який об’єкт і створюють уявний світ довкола них, приєднуються інші діти зі своєю фантазією і гра розширюється. І радість від гри притягує ще дітей і все стає дедалі хаотичнішим і веселішим.

Варто згадати, що ця студія заснована Робін Ханіке, однією з авторів MDA Framework, ґрунтовної і відомої праці з розуміння ігор. Також вона була продюсером у thatgamecompany і випустила Journey.

Над Wattam працює також Кейта Такахаші, творець культової Katamari Damacy. За 14 років після релізу нарешті отримала рімейк для ПК цього місяця.


Re-Legion (перший квартал 2019)

null

Канцлер ПДВ

У депресивній кіберпанковій версії майбутнього люди геть втратили залишки смислу свого існування. Низка релігійних культів пропонують вирішення цієї проблеми – у обмін на абсолютну покору. Ви граєте за пророка одного з таких культів і рекрутуєте собі послідовників на залитих неоновим світлом вулицях. Декаденти і волоцюги перетворюються на воїнів, які невдовзі доводитимуть свою правду прибічникам інших релігій.

Ця гра належатиме до жанру стратегії реального часу. Неясно, наскільки глибокою буде ця стратегія, однак тема є актуальною, а підхід до її розкриття небанальним. Варто подивитися.


Biomutant (1-2 квартал 2019)

Biomutant.jpg

Ксеноморф Даніїл

Розробники з Avalanche готують цікаву гру з величезним відкритим світом про звірів-мутантів. Мета гри – об’єднати племена звірів, щоби врятувати світ. Мутації головного героя стають основою рольової системи гри разом з біонічними удосконаленнями і різноманітною зброєю.

Рольова система тут нерозривно пов’язана із зовнішнім виглядом головного героя. Чому це цікаво? Давно не було хороших ігор з відкритим світом і мультяшним протагоністом.


Mosaic (літо 2019)

Mosaic

Канцлер ПДВ

Mosaic – дивна гра. За жанром з нею все більш-менш ясно. Це адвентюра про обивателя, в житті якого починаються абсолютно дивні речі. Розробники Krillbite Studio, що кілька років тому здобули невелику славу завдяки не надто страшному жахливчику Among the Sleep, стверджують, що “Мозаїка” – гра про “жахи дорослого життя”, але водночас заперечують, що це хорор.

Гадаю, тут радше слід очікувати інтерактивного досвіду з парою екзистенційних питань “на подумати”, а не повноцінної гри. Однак трейлер виглядає непогано.


Phoenix Point (вже в Early Access, повний реліз – колись у 2019)

null

Ксеноморф Даніїл

Нове творіння компанії Джуліана Голлопа, автора XCOM, обіцяє суттєві зміни та витончені покращення в формулі XCOM від Firaxis. Найбільше має нагадувати суміш Stellaris та XCOM: Enemy Unknown або ж давнішу і багатьма підзабуту серію UFO.

На стратегічному рівні гри ви маєте відвертати захоплення світу прибульцями, розвідувати територію та налагоджувати контакт з трьома фракціями. У кожної свої цілі, технології і переконання. На тактичному рівні гри ворожі прибульці буквально мутують під ваш стиль гри, а основною відмінністю від XCOM є система зонального ураження ворогів. Щось середнє між Horizon: Zero Dawn, де ви могли відстрілювати функціональні частини роботів і VATS із Fallout. Розумний і відкритий підхід до виробництва обіцяє якісний реліз та актуальну інформацію в разі відсрочки.


In the Valley of Gods (колись у 2019)

InTheValleyOfTheGods.png

Архімаг Марта

In the Valley of Gods – новий проект від студії Campo Santo (творців драматичної магічно-реалістичної Firewatch). Ця пригодницька гра на одного гравця занесе вас у Єгипет 1920их років. Ви та ваша партнерка мрієте не лише зняти тут документальний фільм, а і зробити великі відкриття.

Про гру відомо наразі небагато, але можна очікувати багато руїн, скарбів і таємниць. І це з естетикою древнього Єгипту, до якого особисто у мене велика симпатія.


Atomic Heart (колись у 2019-му)

Atomic Heart

Канцлер ПДВ

Гра від російської студії Mundfish нагадує одразу багато речей. Серед сучасніших ігор Atomic Heart часто порівнюють з Prey, але тут явно більше відчуваються елементи STALKER та Bioshock, дизайн деяких роботів нагадує Nier Automata, а сюжет злегка віддає старим жахливчиком You Are Empty. Альтернативна історія, СРСР процвітає, а головний герой потрапляє на покинуте секретне підприємство, на якому твориться казна-що. Нібито нічого надзвичайного. Однак гра вражає своїми сюрреалістичними елементами.

У деяких фрагментах трейлера ми бачимо локації, що важко описати – вони ніби водночас і ліс, і місто, і щось третє, абсолютно магічне і нереалістичне. Зокрема ті місця, де потоки рідин ростуть крізь простір, мов гілля. Під музику “Утомленное солнце” це все виглядає особливо божевільним.


Afterparty (колись у 2019-му)

Afterparty

Канцлер ПДВ

Творці драматичного підліткового жахливчика Oxenfree обіцяють потішити нас новою іграшкою, в серці якої лежить та сама механіка швидкого вибору реплік у діалогах із ключовими персонажами. Ми станемо свідками того, як найкращі друзі Міло і Лола потрапляють до дивовижно святкової версії пекла, звідки вибратися назад на Землю можна перепивши Сатану. Дивне завдання і трохи контрінтуїтивний сетінг, але знаючи успіх розробників із Oxenfree, хочеться побачити і те, чим закінчиться ця Afterparty.


Overland (колись у 2019-му)

Overland

Канцлер ПДВ

Overland – це історія шляху до епіцентру апокаліпсису. Та усякий великий шлях складається з малих кроків. У цій грі вам доведеться справлятися із невеликими технічними дилемами під час зупинок на дорозі – слідкувати за наявними у вашого загону виживателів ресурсами і перемагати ворогів у тактичних боях. Найімовірніше, ця виконана у стильному low-poly гра нагадуватиме суміш This War Of Mine, Banner Saga та Project Zomboid.


Sky (колись у 2019 для iOS, Mac, Apple TV, решта платформ – пізніше)

Sky game.jpg

Ксеноморф Даніїл

Нова гра від thatgamecompany, творців Journey, Flower і flOw. Це сімейна, мультиплеєрна гра про альтруїзм, музику і взаємопідтримку. До цієї гри компанія йшла роками. У Journey, грі про дивних істот, що прямують до Гори через пустелі та руїни, пригадуючи історію катастрофи світу, розробники вчилися заохочувати співчуття і взаємопідтримку. У Flower вчили розповідати неймовірно емоційну історію без слів. Ви граєте за вітер у полях, що несе пелюстки і вдихає життя і колір у змарнілі ландшафти. усе це в супроводі живої, ніжної оркестрової музики. У flOw розробники м’яко зацікавлювали гравця, даючи йому самому регулювати складність, кидаючи йому виклик і розповідаючи історію через форми та колір.

Ігри thatgamecompany завжди витончені, розумні, емоційні і неперевершено гарні. Плюс, вони вкрай доступні і прості, їх може пройти будь-хто, хто ще не грав у відеоігри. Перевірено мамою. Sky варто чекати як справжню подію.


Concrete Genie (для PS4) (колись у 2019)

concrete-genie.png

Ксеноморф Даніїл

По-справжньому оригінальна гра про хлопчика, який прагне повернути світло в похмуре місто, малюючи магічних монстрів на стінах і спілкуючись із ними жестами. Ви можете малювати власних дивних створінь і оживлювати їх. Намальовані монстри можуть взаємодіяти з світом недоступним хлопчикові чином, допомагаючи розв’язати головоломки і загадки.

Якщо ви хотіли колись відчути себе творцем неповторних муралів – це чудова нагода!


Erika (PS4) (колись у 2019)

erica.png

Ксеноморф Даніїл

Нелінійне інтерактивне кіно від новенької студії Джека Етріджа, саунд- і геймдизайнера, екс-22 Cans, студії Молінью. Маса розробників співали осанну проекту, але в атмосфері секретності. Кажуть про неймовірне занурення і експерименти у керуванні, забезпечені технологією PlayLink. Це доступна технологія PS4, що дозволяє деяким іграм використовувати екран вашого телефона як додатковий дисплей та контроллер. Найбільш схожими іграми будуть Beyond: Two Souls та Hidden Agenda.

 


ДОВГОБУДИ

Нарешті, поговоримо про ігри, на які ми вже, імовірно, трошки навіть втомилися чекати, але які, попри все, і досі нам цікаві. Сподіваємося, що їхні автори завершать свою роботу іще в межах 2019-го без подальших відтермінувань.

Cyberpunk 2077 (колись у 2019-му)

cyberpunk.jpeg

Капітан Таня

Історія від неповторних CD Projekt Red у сетінгу, як можна легко здогадатися, кіберпанку, заснована на однойменній настолці від Майка Пондсміта. Гра перетворює нас на найманого убивцю – V (що може бути як чоловіком, так і жінкою, залежно від вибору гравця), який щойно отримав свій перший великий контракт на шляху становлення міської легенди. Нам обіцяють мега-RPG від першої особи у відкритому світі темного майбутнього, де технології вже давно стали частиною і підтримкою людського життя, а містом керують банди і корпорації. Нам також обіцяють розвинуту систему класів, якісну різносторонню прокачку, велику карту ігрового світу і глибоке занурення в історію та атмосферу міста.

Якщо не маєте такої ж, як у мене, фобії до передрелізної інфи (здається, я вже знаю занадто багато), ще на цьогорічному Е3 розробники поділились майже годинним геймлейним відео по Cyberpunk 2077

Тож, чи вийде Cyberpunk2077 у 2019 році? Ніхто не знає. CD Projekt Red як завжди відмахуються своїм фірмовим “Coming: when it’s ready”.


Disco Elysium, також відома як No Truce With The Furies (колись у 2019, сподіваємося)

DiscoElysium.jpg

Ксеноморф Даніїл

Детективна RPG з елементами процедурної генерації. За традицією хороших рольовок, ваші рішення щодо розвитку персонажа сильно вплинуть на сюжет і доступні опції у різноманітних ситуаціях. Розробники обіцяють здатність прокачувати свою психіку аж до надприродніх прозрінь у стилі Дейла Купера з Твін Пікс. Гравцю буде навіть доступним внутрішній світ ігрового персонажа – щось на кшталт “фортеці думок” у Шерлока. Але залишається величезна інтрига, як працюватиме така гра на стику процедурної генерації та ігроладу в цілому орієнтованого на наратив.


Mount & Blade II: Bannerlord (колись у 2019, сподіваємося)

Bannerlord

Тортик Олег

В далекому 2007 році турецька студія TaleWorlds Entertainment випустила на диво якісний симулятор лицаря часів феодалізму під назвою Mount & Blade. Здавалося б, розробники-новачки створили простеньку “пісочницю” зі схематичними замками і примітивним ландшафтом. Однак, гра мала всю необхідну глибину, а ключові компонентиі були втілені саме такими, як треба, аби запасти в душу. Розвиток персонажа, взаємодія з ігровим світом, поле битви і особливо унікальна система володіння холодною зброєю, логічна і вишукана – все це склалося в коктейль, який у автора цих слів вирвав з життя пару сотень годин. І я про них не шкодую.

Mount&Blade розвивався як руками його творців (зокрема доповнення і повноцінні релізи “Warband” і “With fire and sword”), так і зусиллями фанатів. Франшиза знайшла свою нішу, вірні поціновувачі настругали таку кількість любительських модифікацій з повноцінними кампаніями і проробленими світами, що пройти їх усі життя не вистачить. Зараз, більш ніж через 10 років після виходу оригінальної гри, у різні її варіації досі грають сотні тисяч людей.

І ось, ще у 2011-му студія анонсувала повноцінний сіквел: Mount & Blade II: Bannerlord. Колишні аматори, що досягли неймовірного успіху, втілять весь свій досвід оригінальної гри і доповнень до неї, врахують побажання фанатів і використають в рази масштабніші матеріальні ресурси для того, аби створити Mount & Blade, на який ми заслуговуємо, таким, яким він задумувався у їх сміливих мріях колись давно, правда ж?

Ні. Точніше, так, але пізніше. І ще пізніше. І ще.

У 2012-му нам показали тизер трейлера. Потім ділилися крихтами інформації аж до 2016-го, коли на суд людський виклали 40 хвилин геймплею (які, відверто кажучи, виглядають дуже багатообіцяюче). А ще за 2016-й встигли створити сторінку у Стімі, “плідний” був рік. В наступному 2017-му нам дали ще геймплею, і це продовжується і продовжується.

З деяких джерел чути, що ось у 2019-му ми точно отримаємо наш омріяний Bannerlord, правда, те ж саме казали про 2018-й. Віримо, надіємося, чекаємо.


Мор.Утопия/Pathologic (колись у 2019, сподіваємося)

Pathologic

Ксеноморф Даніїл

Унікальний симулятор виживання з елементами жахів і підвищеним градусом театральності. А якщо серйозно – одна з найрозумніших, найбільш атмосферних та найцікавіших ігор свого часу. Місто у невідомій країні, у закритому від усіх степу, де брутальна реальність б’ється з хитрою і неосягненною міфологією і три голови влади б’ються між собою за трон. Три головні герої пройдуть три різні версії історії загибелі старого міста від загадкової чуми.

Випуск переробленої версії планувався ще на 2016-ий, але поступово його відсовували і нині докотили аж до 2019-го. На жаль, розробники можуть випустити поки лише третину, сюжет за одного з трьох персонажів. Але гра обіцяє бути з душею і вартою того, щоби дочекатися її повноцінного виходу.


Death Stranding (PS4) (колись у 2019, сподіваємося)

Mads Mikkelsen

Ксеноморф Даніїл

Проект Хідео Коджіми з мінімальними творчими та бюджетними обмеженнями. Ми не уявляємо, що це буде, але це буде щось містичне, з присмаком Кобо Абе і Metal Gear Solid. Бюджети величезні, до розробки залучено актора Мадса Міккельсена, режисера Гільєрмо дель Торо та кількох інших знаменитостей. За чутками, гра перебуває на фінальній стадії розробки.


Psychonauts 2 (колись у 2019, сподіваємося)

Psychonauts 2.png

Ксеноморф Даніїл

Продовження культової гри 2005 року і повернення винахідливих 3D-платформерів у мейнстрім. Перша гра розповідала про становлення акробата Раза, який втік з цирку до табору Психонавтів, де обдарованих дітлахів вчили занурюватись у внутрішні світи людей. Відома своїми божевільно різними і різноманітними рівнями, Psychonauts дозволяла стати добрим Годзілою у голові Риби, шпигуном у голові параноїдального шизофреніка і режисером театру у голові актриси із біполярним розладом. Якщо на словах для вас це звучить неймовірно, у грі це ще й весело, цікаво і винахідливо.

Культові Double Fine, на чолі з Тімом Шейфером, відомі своїм гумором та нестандартним мисленням. Судячи з серії відео, вони запрошують найкращих творців 3D-платформерів, грають з ними в їхні творіння і вчаться їхніх секретів. Тому це буде чудова гра (як Double Fine вміють) і, можливо, прорив і еволюція жанру, що поступово відроджується інді та ремастерами Spyro та Crash Bandicoot.


Dreams (PS4) (колись у 2019, сподіваємося)

Media-Molecule-Dreams

Ксеноморф Даніїл

Media Molecule, з шляхетним походженням від самих Bullfrog, почавши файтингом Rag-Doll Kung-Fu, створили трилогію Little Big Planet і щасливу Tearaway. Від найпершої гри, Little Big Planet, Media Molecule ставили за мету заохотити творчість гравців і навчити їх ділитися своїми творіннями. З 13-річним досвідом заохочення творчості, вони повертаються з грою, що дозволить створювати власні ігри і світи з небаченою досі свободою. Моделі, анімації, сцени, ефекти, жанри, навіть постановка кінематографічних сцен – усе це буде доступно гравцеві.

Щорічне відсування релізу ставило репутацію студії під загрозу, але на разі вже зрозуміло, що за анонсом стоять роки розробки та іграбельні зборки гри. Відео ігрового процесу вже є на Ютубі, а творці гри з’являються на конференціях, демонструючи інноваційні процеси розробки.

2 comments on “Найочікуваніші ігри 2019”

  1. Death Stranding, до речі, дійсно буде цікаво подивитися. Кодзіма нагнав саспенс, так шо я вже майже в секті свідків генія і СПГС.

    Подобається

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s